شناسهٔ خبر: 44251739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون فرماندار شهرستان هلیلان خبر داد؛

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان هلیلان

هدف از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان هلیلان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا میباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دومین جلسه برون بخشی هماهنگی، برنامه ریزی و تشریح ساختار کمیته‌های طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور ابراهیم بیگی معاون فرماندار، کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان، حقانی نیا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رؤسا و نمایندگان ادارات شهرستان، نماینده خیرین و دیگر اعضا در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان برگزار شد.

در ابتدای جلسه ابراهیم بیگی معاون فرماندار شهرستان هلیلان با مهم قلمداد کردن طرح شهید قاسم سلیمانی همه‌ی دستگاه‌ها را دعوت به مشارکت و همکاری کرد و گفت: هدف از اجرای طرح قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا میباشد و در شهرستان هلیلان این هدف با تشریک مساعی دستگاه‌های اجرایی و ناظر طرح محقق خواهد شد .

در ادامه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان از ابتدای شروع اپیدمی کووید در راستای کنترل بیماری حسب وظیفه ذاتی تمام تلاش خود را معطوف کنترل بیماری نموده و در طرح شهید قاسم سلیمان نیز با ساماندهی قویتر و حمایت و پشتیبانی ارگان‌ها و سازمان‌های متولی طرح موثر ترعمل خواهد کرد.

فرجی کارشناس بیماری‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان هلیلان نیز در ادامه جلسه به تشریح جزییات راهبرد‌ها، ساختار کمیته‌های طرح (کمیته حمایتی و قرنطینه خانگی، کمیته مراقبت و رهگیری، کمیته پایش و نظارت، کمیته آموزش همگانی) و وظایف کمیته‌ها پرداخت.

حقانی نیا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان هلیلان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام کمیته حمایتی و قرنطینه‌ی خانگی در سطح شهرستان را عنوان کردو تاکید داشت: تعامل کمیته‌ها میتواند در تحقق هدف که کنترل بیماری کرونا می‌باشد حائز اهمیت باشد.

اسفندیاری کارشناس مسؤل آموزش سلامت نیز با تشریح بستر‌های آموزش همگانی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و ارتقا سواد سلامت عموم را در موضوع کرونا مهم و اساسی قلمداد کرد.

انتهای پیام/ د

نظر شما