شناسهٔ خبر: 44251637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شکستن ساق پای بازیکن بافق در لیگ برتر هندبال زنان

معصومه عبدالجوادی

سرمربی تیم هندبال زنان بافق گفت: متاسفانه حین بازی با ذوب آهن ساق پای یکی از بازیکنانم شکست و نتوانستیم تا انتهای بازی او را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان تیم ذوب آهن اصفهان که در رده سوم گروه B قرار دارد مقابل سنگ آهن بافق که در رده دوم قرار دارد با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به برتری سید.

در ادامه گفت و گوی سرمربیان و بازیکنان تیم‌های ذوب آهن و سنگ آهن بافق را می‌خوانید.

ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق بعد از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی فوق العاده جذاب، حساس و زیبایی بود، بازی هر سه ویژگی را داشت. متاسفانه چون برخی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم  ضعیف شروع کردیم. در حین بازی متاسفانه ساق پای یکی از بهترین بازیکنانم شکست و مجبور شدیم از ترکیب خارجش کنیم. یکی دیگر از بازیکنان خوبمان را نیز به سبب استرس زیادی که بر او وارد شده بود بیرون کشیدیم. سایر بازیکنان بازی را ادامه دادند ولی بازیکنان ذوب آهن عملکردشان خیلی بهتر از ما بود و ما امتیاز بازی را به آن‌ها دادیم. برد مبارکشان باشد، بازی فوق‌العاده خوب بود و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود.


 مژگان روح نواز بازیکن ذوب آهن اصفهان نیز بعد از برتری مقابل سنگ آهن بافق گفت: خداراشکر توانستیم امتیاز بازی را با سه اختلاف بگیریم و پیروز میدان باشیم. امروز با وجودی که ۳ بازیکن و کادر را در اختیار نداشتیم اما با برنامه‌ریزی که داشتیم خوب ظاهر شدیم و توانستیم از عهده بازی بربیاییم. امیدوارم در دو بازی بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.


وی گفت: ذوب آهن قدمت بالایی در لیگ هندبال دارد، تعدادی از بازیکن در سالهای اخیر به سایر تیم‌ها رفتند اما الان همه بومی هستند و این موضوع سبب شده تیم یکدست شود. روز به روز همه چیز پیشرفت می‌کند و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

نسرین رنجبر بازیکن هندبال سنگ آهن بافق گفت‌: بازی امروز خیلی سنگین بود. متاسفانه در نیمه اول نتوانستیم بازی را جمع کنیم. اوایل نیمه دوم پا به پای هم پیش می‌رفتیم اما بازی را به تجربه بهتر بازیکنان ذوب آهن واگذار کردیم.

زهرا علوی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان نیز بعد از برتری تیمش مقابل سنگ آهن گفت: بازی خیلی جذابی بود. باید به تیم بافق یزد هم تبریک بگویم که با اینکه سال اولشان است در لیگ شرکت می‌کنند تیم یکدست و خوبی دارند. ما در دور دوم ضعف ها را جبران کردیم. دور رفت مسابقات من نبودم و چند تن از بازیکنان نیز به کرونا مبتلا بودند و ضعف‌هایی داشتیم. به همین دلیل آن طور که باید ظاهر نشدیم و اکنون تمام نقطه ضعف‌ها را رفع کردیم. چیزی که از بازیکنان انتظار داشتیم انجام دادند. تصمیممان این است که بتوانیم دو بازی دیگر را به خوبی انجام دهیم. من به تیمم امیدوارم و می‌دانم بازیکنانم تک تکشان خوب هستند و امیدواریم نتایج خوبی را بدست آوریم.

انتهای پیام

نظر شما