شناسهٔ خبر: 44251565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

والیبال|

پیکان صدرنشین گروه «ب» لیگ برتر بانوان شد

هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان در گروه «ب» با صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

مسابقات هفته نخست متمرکز گروه ب که از روز پنج‌شنبه ششم آذر با حضور تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر آغاز شده بود، امشب (دوشنبه‌شب) با صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.

در آخرین دیدار این مرحله، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران که از مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان محسوب می‌شوند، به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فریبا صادقی به‌رغم میزبانی سه بر یک مغلوب پیکان تهران شدند.

پیکان تهران با هدایت میترا شعبانیان در ست سوم این دیدار  ۲۵ بر ۲۱ مغلوب ذوب‌آهن شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین هفته نخست متمرکز شود.

ذوب‌آهن اصفهان هم با پذیرش این ناکامی، با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان در هفته نخست متمرکز قرار گرفت.

نرگس افشین و هدیه صابری به عنوان داوران اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. اکرم ابن یمین و محبوبه زرنویس‌زاده نیز نظارت فنی و داوری مسابقه را که ۱۲۱ دقیقه کشید، برعهده داشتند.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم‌های خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اسلامشهر با شکست سه بر صفر حریف به نخستین برد خود دست یافت و با سه امتیاز جایگاه سوم جدول را برای خود تثبیت کرد تا خجسته اسلامشهر بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان به قرار زیر است:

گروه الف

شهرداری قزوین ۳ – اکسون صفر

سایپا تهران ۳ – سروقامتان بابل یک

شهرداری قزوین ۳ – سروقامتان بابل صفر

سایپا تهران ۳ – اکسون صفر

سایپا تهران ۳ – شهرداری قزوین صفر

سروقامتان بابل یک – اکسون ۳

گروه ب

پیکان تهران ۳ – ستارگان فارس صفر

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – خجسته اسلامشهر صفر

‌خجسته اسلامشهر صفر – پیکان تهران ۳

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – ستارگان فارس صفر

ستارگان فارس صفر – خجسته اسلامشهر ۳

ذوب‌آهن اصفهان یک – پیکان تهران ۳

هفته دوم لیگ متمرکز بانوان از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها در گروه الف به شهر قزوین آغاز می‌شود و چهار تیم این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات گروه ب نیز از پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه ۲۹ آذر و دوشنبه یکم دیماه پیگیری می‌شود.

نظر شما