شناسهٔ خبر: 44251474 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بین الملل

ترامپ: چرا فرماندار جورجیا از اختیاراتش برای یافتن معدنی از تقلب استفاده نمی‌کند؟

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی نوشت اگر فرماندار جمهوری‌خواه ایالت جورجیا امضاهای روی پاکت آرا را تطبیق دهد به معدنی از تقلب دست خواهد یافت که به پیروزی او در این ایالت منتهی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا باز هم خواستار بررسی آرای جورجیا شد و از فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت خواست از اختیاراتش برای این منظور استفاده کند.

وی در توییتی نوشت: چرا «برایان کمپ» فرماندار بیچاره جورجیا از اختیارات اضطراری خود که به راحتی قابل انجام است برای رد کردن (اظهارات) وزیر داخلی لجوج این ایالت و تطبیق امضاهای روی پاک (آرا) استفاده نمی‌کند. معدنی از تقلب خواهد یافت و ما به راحتی برنده این ایالت خواهیم شد.

ترامپ در ادامه نوشت: باید به سرعت تعداد پاکت‌ها را هم با تعداد آرا بررسی کند. احتمالاً تازه می‌فهمید که تعداد آرا بسیار بیشتر از تعداد پاکت‌هاست. به همین راحتی و انجام آن خیلی راحت است. جمهوری‌خواهان جورجیا عصبانی هستند، همه جمهوری‌خواهان عصبانی هستند. انجامش بده!

او در توییتی دیگر نوشت: من برای خودم نمی‌جنگم، برای ۷۴ میلیون نفر (بدون در نظر گرفتن بسیاری از آرای ترامپ که لحاظ نشد) مبارزه می‌کنم که به من رای دادند، رکوردی برای یک رئیس‌جمهور مستقر!

دونالد ترامپ

نظر شما