شناسهٔ خبر: 44251432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی تیم فولاد: مستحق برد مقابل آلومینیوم بودیم

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مستحق برد مقابل آلومینیوم اراک بودیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد و آنها در کار دفاعی خوب عمل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مهدی هاشمی‌نسب شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز بیان کرد: می‌دانستیم رقیب با تمام توان دفاع می‌کند و کار سختی مقابل آنها داریم به همین دلیل در تمرینات سعی کردیم روی نقاط ضعف حریف کار کنیم. یکی، دو موقعیت در نیمه اول داشتیم که آنها را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه مقابل تیم هایی همچون آلومینیوم اگر زود به گل نرسیم کار در پایان بازی سخت‌تر می‌شود افزود: ما در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. آنها در کار دفاعی خوب بودند هر چند در بسیاری از مواقع وقت‌کشی می کردند که این یک حربه است و نمی توان به آن ایرادی گرفت.

مربی فولاد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم تا از صدر جدول عقب نمانیم گفت: به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد و ما تلاش‌مان را امروز کردیم اما به حقمان یعنی سه امتیاز نرسیدیم.

وی با تشکر از تیم داوری این بازی بیان کرد: داور بازی بسیار شجاع سوت زد و جا دارد به او تبریک بگویم. ما حتی اگر ببازیم و چنین داوری را ببینیم باز هم تشکر می‌کنیم. امیدوارم روال قضاوت داوران همین طور ادامه داشته باشد.

هاشمی نسب در خصوص جدایی باقرپور از فولاد گفت: باقرپور جزو بازیکنان زیر ۲۵ ساله بود و از آنجا که ما هفت بازیکن در این رده سنی داشتیم و باید سه بازیکن را کنار می گذاشتیم باقرپور از ما جدا شد در صورتی که دوست داشتیم به ما کمک کند.

وی در خصوص درباره وضعیت پاتوسی و اینکه چرا با تاخیر به میدان آمد بیان کرد: پاتوسی از ناحیه مچ پا دچار مشکل بود. روز گذشته هم در تمرینات گروهی شرکت نکرد. با توجه به اینکه هفته آینده به پاتوسی نیاز داریم به او استراحت دادیم و اواخر بازی او را به زمین فرستادیم.

دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما