شناسهٔ خبر: 44251429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیاتلو: از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم/ در بازی با گل گهر عدالت برقرار نشد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست مقابل گل گهر توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست مقابل گل گهر سیرجان، اظهار داشت: هر چقدر برای این تیم کار کنیم به نظرم کم است. در هر ۳ دیدار اخیر پایاپای بازی کردیم. به بازی شهرخودرو کاری ندارم. امروز هم واقعا بچه‌ها خوب تلاش کردند و جنگیدند. به همه نقاط زمین مسلط بودیم و موقعیت‌های مختلفی به دست آوردیم.

او افزود: فکر می‌کنم تیم حریف ۲ موقعیت داشت که گلر ما خوب کار کرد. مقصر اصلی باخت، من هستم. باید بیشتر زمان بگذاریم و بیشتر تمرکز کرده و این شکست را جبران کنیم. به آینده این تیم امیدوار و خوشبین هستم. مطمئن باشید بالاخره بدشانسی هایمان تمام می‌شود. در دقیقه ۸۹ مقابل ذوب‌آهن پیروزی را از دست دادیم.

بیاتلو در ادامه بیان کرد: امروز هم ۲ صحنه سرنوشت بازی را عوض کرد. دقیقه ۸۰ توپی که به دست بازیکن ما خورد و همچنین دقیقه ۹۵ داور از کنار پنالتی ما گذشت. بازیکن حریف با دست اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما به نظرم عدالت در این بازی برقرار نشد.

او ادامه داد: امروز هم موقعیت سازی کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم. باید روی این مسئله کار کنیم تا تیم پیشرفت کند و موقعیت‌های بیشتری به دست بیاوریم. امروز حق ما حداقل مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم حرفی نبود، اما امروز متاسفانه بدشانسی به ما رو کرد.

سرمربی ماشین سازی در مورد ضعف گلزنی ماشین سازی، گفت: این مشکل فوتبال کشور است. تیم‌هایی که وضعشان خوب است مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم مشکل گلزنی دارند و ماشین سازی نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما فقط می‌توانیم در اینجا سازندگی داشته باشیم تا اینکه بازیکن بخریم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. تا امروز نتوانسته‌ایم خوشحال شان کنیم. قول می‌دهم در هفته‌های آینده فوتبال بهتری خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما