شناسهٔ خبر: 44251420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پورحمیدی ناجی آلومینیوم سازان در نبرد با فولاد

آلومینیوم اراک فولاد را در خوزستان متوقف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان برگزار شد و این بازی با تساوی دو تیم خاتمه یافت.

بازی در حالی برای اراکی‌ها آغاز شد که هفته گذشته در خانه خود به تساوی بدون گل رضایت داده بودند، اما اوضاع در تیم فولاد فرق می‌کرد؛ این تیم موفق شده بود استقلال تهران را در خانه خود شکست دهد و با روحیه‌ای مضاعف پای به این بازی خانگی بگذارد.

بازی با سوت آقای میثم حیدری آغاز شد، هردو تیم در نیمه نخست روی به بازی فیزیکی آورده بودند و در حال مهک زدن یکدیگر در نیمه حریف بودند و در نتیجه این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

از آنجایی که شاگردان نکونام در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کردند و به دنبال کسب پیروزی در این بازی بودند، حملات گسترده و دامنه داری را روی دروازه آلومینیوم انجام دادند تا جایی که در چند صحنه تا باز کردن دروازه این تیم پیش رفتند، اما هربار با درخشش سنگر بان این تیم حسین پورحمیدی مواجه می‌شدند و در نهایت موفق به گشودن دروازه این تیم نشدند و با نتیجه بدون گل خاتمه یافت و دو تیم در هفته چهارم امتیاز‌ها را تقسیم کردند.

آلومینیوم با کسب این تساوی دو امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام /د

نظر شما