شناسهٔ خبر: 44251389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رجبی: کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه قدس به ضرر شاگردان تار تار نیز است

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در رابطه با اتفاقات و حواشی اخیر این تیم توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

رضا رجبی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با محرومیت محمود فکری با توجه به فحاشی در بازی مقابل تیم فولاد خوزستان که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رخ داد، بیان کرد: عصبانیت فکری ناشی از اتفاقاتی بود که در اهواز پیش آمد. نیمکت تیم فولاد خوزستان شیطنت ها‌یی انجام داد که باعث خشم فکری شد. این محرومیت می‌تواند در پرونده فکری ثبت و در آینده گریبان گیر او شود.

او در رابطه با کیفیت ورزشگاه قدس تیم پیکان عنوان کرد: تیم پیکان این ورزشگاه را به عنوان محل میزبانی خود معرفی کرده و اگر این ورزشگاه مشکلاتی داشته است، سازمان لیگ فوتبال نباید برای آن مجوز صادر می‌کرد. فکر نمی‌کنم که ورزشگاه قدس کیفیت بدی داشته باشد. بازی شاگردان مهدی تار تار زمینی است و اگر کیفیت چمن این ورزشگاه بد باشد به ضرر خود پیکانی‌ها نیز هست.

رجبی در خصوص دیدار فردای ۲ تیم استقلال تهران و پیکان تهران که از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند اظهار داشت: تیم استقلال تا به این جای کار نتیجه قابل قبولی داشته است و شاگردان فکری توانسته اند ۶ امتیاز شیرین کسب کنند. استقلال حالا حالا‌ها کار دارد تا به دوران اوج خود برسد و خیال هواداران خود را راحت کند.

او ادامه داد: تیم پیکان نیز سرمربی خوبی دارد و می‌تواند خطرناک باشد. پیکانی‌ها کمیته فنی خوبی دارند و توانسته اند در این فصل تیم به نسبت ارزانی را جمع کنند. برنده این دیدار تیمی است که کمتر اشتباه کند. در بازی فردا باید چشممان به خط حمله استقلال باشد و با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته، کار خط هجومی آبی پوشان سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید

پیشکسوت آبی پوشان در پاسخ به این سوال که چرا باید ۲ دروازه بان استقلالی‌ها در تمرینات با یکدیگر درگیر شوند، گفت: این موضوعات می‌تواند به ضرر استقلال باشد. مدیریت کردن ۲ سنگربان بزرگ در تیم منوط به یک مدیریت بالا است. به نظر من باید به بازیکنان فهماند که آن‌ها یک کارمند هستند و از خزانه دولت پول می‌گیرند و باید از دستورات تمکین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما