شناسهٔ خبر: 44251323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وحید فاضلی:

نساجی مدعی صدرنشینی است/ تست کرونای بازیکنان منفی بود

قائمشهر- سرمربی نساجی مازندران، درحالی که تیمش در رده هفتم جدول قرار دارد، ادعای صدرنشینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فاضلی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان در قائمشهر افزود: خوشحالم که صدرنشین جدول لیگ برتر هستیم، سه برد در سه بازی اخیر آورده‌ایم، اما دیگر تمرکزمان روی سه بازی گذشته نیست و تمرکزمان را بر روی بازی فردا گذاشتیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین درخصوص بازی عصرسه شنبه تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان گفت، تیم نفت مسجدسلیمان، تیم جوان، سخت کوش و با انگیزه‌ای هست و مربی صاحب سبکی دارد.

فاضلی ادامه داد، درزمانی که تیم نفت درلیگ دسته یک حضور داشتم، به عنوان مربی دراین تیم بودم و می دانم چه هواداران متعصبی دارد.

وی اضافه کرد، بهرحال بازی سختی برابر تیم نفت داریم وما هم تلاشمان درتیم نساجی بر این هست که فردا ابتدا یک بازی خوب و همراه با نتیجه دلخواه داشته باشیم.

تفکر نساجی تیمی ومتکی به فرد نیست

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه چرا حملات دامنه دار این تیم به گلزنی ختم نمی‌شود واین ضعف در عملکرد مهاجمان این تیم هست، گفت، البته تا به اینجای لیگ بیستم فقر و کمبود گلزنی در لیگ دیده شده که به نظر من بخشی از این علت به عدم حضور تماشاگران بی ارتباط نیست.

فاضلی افزود: هرچند تیمی مثل پرسپولیس که در سه بازی فقط دو گل زده بود، این درحالی بود که تیم نساجی دریک بازی برابر تیم آلومینیوم اراک ۳ گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد، یک اصل مهم درتیم نساجی وتوقعی که من از بازیکنانم دارم این هست که همه تیم باید گل بزنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد، که تیمش بدون تکیه بربازیکن خاصی با تفکر تیمی بازی می‌کند و همه بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل و پیروزی تلاش می‌کنند.

فاضلی تصریح کرد، از"مهرداد بایرامی" که مهاجم تیم ما هست و از عملکرد او رضایت دارم او در بازی‌های گذشته به خوبی خواسته‌های کادر فنی را انجام داده و با تأثیرگذاری خود در بازی‌های گذشته با خطا گرفتن منجر به اخراج بازیکن حریف، ویا دربازی با تراکتور برای ما پنالتی گرفت.

وی اضافه کرد، که دربازی‌ها گذشته بازیکنان تیم نساجی گلزنی کردند، و فشار روی مهاجمان ما نیست، معتقدم که وقتی گل می زنیم تیم گل می‌زند وقتی گل می‌خوریم تیم نساجی گل می‌خورد.

تست کرونای همه بازیکنان نساجی منفی بود

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیمش نیزگفت، روز گذشته تست کرونا از بازیکنان تیم گرفته شد که خوشبختانه منفی بود.

فاضلی اضافه کرد، که برای بازی فردا امیر مهدی جانملکی را به علت مصدومیت از ناحیه عضله کشاله ران در اختیار نداریم و بقیه نفرات به لطف خدا سالم هستند.

تیم نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصرسه شنبه یازدهم آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

نساجی از سه بازی گذشته در لیگ برتر با چهار امتیاز در رده هفتم و نفت مسجد سلیمان با همین تعداد بازی و سه امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

نظر شما