شناسهٔ خبر: 44251308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

احمد نور؛ شماره هشت گره گشا یحیی

ورزش سه

احمد نوراللهی، حالا به یکی‌ از بازیکنان بدون جانشین در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده که‌ نقش محوری برای یحیی گل محمدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تغییرات چند بازی اخیر یحیی گل محمدی در ترکیب پرسپولیس را در نظر بگیرید. در پست کلیدی هافبک دفاعی همیشه تغییر وجود داشته اما یک‌ نکته دارد. احمد نوراللهی همواره فیکس است و بازیکن کنار دست او تغییر می‌کند.

بین کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک، هر یک چرخشی کنار احمد نور بازی می‌کنند و در نبرد با شهر خودرو قرعه بنام سرلک افتاد. اتفاقا ترکیب شماره ۸ و ۱۸ پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت و به‌ نوعی دست یحیی را گرفت.

احمد نوراللهی که با دوندگی بالای خود علاوه بر انجام وظایف دفاعی، نقش پر رنگی در حملات پرسپولیس دارد، درست زمانی که بازی‌ گره خورده بود و مهاجمان تیم پشت هم فرصت سوزی می‌کردند، با شلیک شوت استثنایی هم تور دروازه فراهانی را به لرزه درآورد و هم یاد و خاطره کریم باقری را در زمین استادیوم‌ آزادی زنده کرد.

به صحنه گل دوم پرسپولیس دقت کنید. احمد نور از میانه میدان توپ را در اختیار می‌گیرد و با قدرت حمل توپ بالای خود تا پشت محوطه جریمه پیش می‌رود.

از طرف دیگر میلاد سرلک به محوطه جریمه نفوذ می‌کند و خود را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتوان به او پاس داد. درست اتفاقی که باید می‌شد، رخ داد.

نظر شما