شناسهٔ خبر: 44251280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل ۴۰۰ تیم حمایتی برای اجرای طرح شهید سلیمانی در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی 400 تیم حمایتی تشکیل شده که بیشتر آنها در پایگاه‌های بسیج ساماندهی شده‌ است.

صاحب‌خبر -

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از امروز در این استان، گفت: برای اجرای این طرح 400 تیم حمایتی تشکیل شده است که بیشتر آنها در پایگاه‌های بسیج ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: این طرح از فردا در 15 منطقه که شامل 65 بلوک است به صورت گسترده اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام وجود پایگاه‌های بسیج را یک ظرفیت برای نظام برشمرد و اظهار داشت: تلاش شده است با جذب کمک‌های مردمی سه هزار بسته مواد غذایی برای افراد نیازمند تامین و در بین شهرستان‌ها توزیع شود.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت نیز در اجرای این طرح حضور دارند و سفیران سلامت و پرسنل درمان در قالب روستا گردشی نیز به بررسی و شناسایی مبتلایان کرونا و تداوم درمان آنها برای مهار این ویروس می‌پردازند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خواستار تامین اعتبار برای تهیه لباس فرم، کارت شناسایی و سایر تجهیزات مورد نیاز شد و گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا این طرح به صورت عملیاتی و گسترده انجام شود.

سردار شاکرمی هدف از اجرای این طرح را شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا با اعمال قرنطینه در قالب تسریع در روند درمان و همچنین تامین نیازهای افراد بیمار با کمک نیروهای بسیجی در راستای جلوگیری از تردد آنها برشمرد.

انتهای پیام/ 970813

نظر شما