شناسهٔ خبر: 44251190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر هندبال زنان/

تیم‌های هندبال شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان حریفان خود را شکست دادند

مشهد- ایرنا- در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، عصر دوشنبه ۲ دیدار در مشهد برگزار شد که در آنها تیم‌های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان بر حریفان خود پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

نخستین دیدار امروز از گروه ب این مسابقات بین تیم‌های تاسیسات دریایی و شاملی کازرون در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم شهید شاملی با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ تیم تاسیسات دریایی را شکست داد.

در دیدار دیگر عصر امروز نیز تیم سنگ آهن بافق و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که تیم ذوب آهن با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ بر حریف خود غلبه کرد.

فردا از تیم‌های گروه الف این مسابقات تیم فولاد مبارکه سپاهان با کربنات فیروزآباد و اشتاد سازه مشهد با پرسپولیس بهبهان با هم مسابقه خواهند داد.

عصر دیروز هم از گروه الف این مسابقات تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد را شکست داد. 

لیگ برتر هندبال بانوان در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه الف، تیم‌های اشتاد سازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد حضور دارند و در گروه ب نیز تیم‌های تاسیسات دریایی، شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان قرار دارند.

مسابقات لیگ برتر هندبال زنان که از نهم آذر ماه به میزبانی مشهد آغاز شده است تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

نظر شما