شناسهٔ خبر: 44251045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماجراهای دیاباته و تیم‌های تارتار؛ تا سه نشه...

شیخ دیاباته برای سومین بار متوالی مقابل تیم های مهدی تارتار با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال در تمرین روز گذشته تیمش دچار مصدومیت شد و امروز با معاینات پزشکی مشخص شد او نمی تواند تیمش را در بازی با پیکان همراهی کند. نکته جالب درباره غیبت دیاباته مقابل تیم تحت هدایت مهدی تارتار این است که سال گذشته نیز این بازیکن مقابل نفت مسجدسلیمان مصدومیت را تجربه کرد.


دیاباته در هفته دوم لیگ نوزدهم در حالی که برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفته بود، در مسجدسلیمان مقابل نفت با هدایت مهدی تارتار قرار گرفت که در دقیقه 37 این بازی مصدوم شد و جای خود را به مرتضی تبریزی داد. مصدومیتی که منجر به غیبت چند هفته ای او از میادین شد.


دیاباته در بازی برگشت با نفت مسجدسلیمان نیز در دقیقه 15 مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت تا دقیقا بار دیگر مقابل تیم مهدی تارتار اتفاق مشابهی را تجربه کند.


حالا اما در حالی که استقلال فردا باید مقابل پیکان با هدایت تارتار قرار بگیرد، دیاباته به خاطر مصدومیت نمی‌تواند مقابل این مربی باتجربه و تیمش قرار بگیرد. این موضوع در نشست خبری امروز تارتار نیز مورد سوال از او قرار گرفت.


سرمربی پیکان در این خصوص گفت: « نمی دانم چه حکمتی است که دیاباته هر وقت به تیم ما می خورد یا در بازی یا بیرون از زمین مصدوم می شود ولی ما این موضوع را به فال نیک می گیریم. این بازیکن از خارجی های خوب فوتبال ایران است و برای او آرزوی سلامتی دارم.»

نظر شما