شناسهٔ خبر: 44250643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

هاشمی‌نسب: داوری با تمام شجاعت سوت زد و تبریک می‌گویم/ پاتوسی دو روز آسیب دیدگی داشت

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم و رقیب با تمام توان بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام باز هم در نشست خبری حاضر نشد و به جای او دستیارش در نشست خبری حاضر شد.

مهدی هاشمی‌نسب بعد از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار داشت: در مورد بازی قبلا گفته بودی بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم. می‌دانستیم رقیب با تمام توان فوتبال بازی کرده و دفاع می‌کند. تمریناتی را پشت سر گذاشتیم تا به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم. متاسفانه یکی دو موقعیت را در نیمه اول از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال فولاد، گفت: مقابل چنین تیم‌هایی اگر زود به گل نرسیم فکر می‌کنم کار در پایان بازی سخت‌تر می‌شود. متاسفانه در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. حریف خیلی خوب دفاع کرد. البته وقت‌کشی هم در دستور کار آنها بود که این یک حربه است و من ایرادی به آن نمی‌گیرم.

هاشمی‌نسب یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایجی بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در صدر باشیم. به هر حال فوتبال همین است و ما تلاش‌مان را کردیم. بحق‌مان بیشتر از یک امتیاز بود اما نتوانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که می‌کنم از خودم نیست و با مشورت با نکونام صحبت می‌کنم. جا دارد از تیم داوری تشکر کنم. ما هر موقع مصاحبه می‌کنیم درباره داوری صحبت می‌کنیم. ما دنبال و متسحق برد بودیم. داوری با تمام شجاعت سوت زد و تبریک می‌گویم. ما حتی اگر ببازیم و چنین داوری را ببینیم باز هم تشکر می‌کنیم. ان شالله همین طور ادامه دهند.

مربی فولاد درباره باقرپور، خاطرنشان کرد: باقرپور جزو بازیکنان زیر 25 ساله بود. ما 7 بازیکن داشتیم که 4 بازیکن بیشتر نمی‌توانستیم بگیریم به همین دلیل او از ما جدا شد. عباس بوذار هم سال گذشته به ما کمک کرد. دوست داشت بیشتر بازی کند که برای او هم آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی‌نسب درباره وضعیت پاتوسی، عنوان کرد: پاتوسی 2 روز مشکل آسیب‌دیدگی داشت. از ناحیه مچ پا دچار مشکل بود. روز گذشته هم در تمرینات گروهی شرکت نکرد و در ضربات ایستگاهی به خاطر درد پایش نتوانست ضربه بزند. با توجه به اینکه هفته آینده به او نیاز داریم به او استراحت دادیم و او اواخر بازی به زمین آمد.

انتهای پیام/

نظر شما