شناسهٔ خبر: 44250311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

بازی درگیرانه‌ و خوبی را شاهد بودیم

تبریز- مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه بازی درگیرانه‌ و خوبی را شاهد بودیم، گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز موفق کار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی امشب بعداز پیروزی تیم گل گهر برابر ماشین سازی در تبریز به خبرنگاران گفت: از بازیکنان تیم گل گهر تشکر می‌کنم که امروز تلاش کردند و یک سه امتیاز حساس خارج از خانه کسب کردیم.

وی با بیان اینکه امروز همه بازیکنان بر اساس شرح وظایفشان خوب عمل کردند، افزود: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی درگیرانه و پربرخورد مقابل تیمی که ساختار دفاعی خوبی دارد.

الهویی با اشاره به اینکه بازی سنگین بود و انتظارش را هم داشتیم، ادامه داد: ماشین سازی در استادیوم آزادی بازی خوبی را مقابل استقلال برگزار کرد و استقلال فقط توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به این تیم گل بزند.

وی با تاکید بر اینکه مصدومیت دو بازیکن کار ما را سخت کرد، گفت: روی دو بازیکن یونس شاکری و محسن کریمی حساب باز کرده بودیم و برنامه تاکتیکی ما هم با این دو بازیکن انجام می‌شد ولی آنها مصدوم شدند و به بازی نرسیدند و برای همین کار ما سخت شد.

مربی گل گهر با اشاره به اینکه مهاجمان دیگر ما بر اساس برنامه‌ای که داده بودیم تلاش خودشان را کردند، گفت: آنها عملکرد خوبی داشتند. امروز می‌دانستیم که باید با موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کردیم به گل می‌رسیدیم و جلوی ضدحمله‌های حریف را هم می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی تیمی جوان است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انگیزشی در سطح بالایی هستند افزود: تیم حریف امروز خیلی پرفشار و پرشدت بازی کرد.

نظر شما