شناسهٔ خبر: 44249698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بیانیه نخبگان علمی عراق در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده

بیش از ۱۵۰نفر از نخبگان علمی عراق در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده بیانیه‌ای را صادر کردند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بیش از ۱۵۰نفر از نخبگان و اساتید دانشگاهی کشور عراق با انتشار بیانیه‌ای ترور دانشمند برجسته‌ی ایرانی، محسن فخری زاده را محکوم کردند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَنْ تَرْضَی‏ عَنْکَ الْیَهُودَ وَلاَ النَّصَری‏ حَتَّی‏ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إنَّ هُدَی‏ اللَّهِ هُوَ الهُدَی‏ وَلَئِنْ اتَّبَعْتَ أَهْوَآءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَآءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَالَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیّ وَلاَ نَصِیرٍ»

(مبارکه البقرة آیه ۱۲۰)

ما جمعی از نخبگان علمی کشور عراق اقدام شرم آورانه تروریسم دولتی استکبار جهانی که منجر به شهادت دانشمند و شخصیت علمی برجسته جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری زاده شده است را محکوم می‌کنیم.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از اوج ناتوانی دشمنان کشور‌های اسلامی، در برابر عزم ملت‌های آزاده جهان اسلام برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

کشور عراق نیز در سال‌های گذشته شاهد چنین اقدامات ددمنشانه‌ای علیه دانشمندان و نخبگان علمی بوده است و قطعا همه دانشمندان و نخبگان علمی جهان اسلام در معرض چنین تهدیداتی قرار خواهند گرفت؛ لذا ما ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی، معتقدیم پاسخ این عمل مذبوحانه وحدت جامعه و شخصیت‌های علمی جهان اسلام و همکاری بیش از پیش نخبگان علمی کشور‌های اسلامی برای پیشرفت و خودکفایی در عرصه‌های علم و فناوری است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما