شناسهٔ خبر: 44249249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 9 آذر ماه در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی حضور یافت و درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران مهندس سعید اوحدی در دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی درگذشت این عالم وارسته را تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ویژگی‌های حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی خاطرنشان کرد: اخلاق‌مداری، تعهد، خلوص و تلاش ایشان در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از این از سال 1392 به مدت 7 سال معاونت رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز بر عهده داشت بامداد امروز 9 آذرماه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سمت‌های مختلفی عهده‌دار مسئولیت بود که از آن جمله می‌توان به ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رییس جمهور اشاره کرد.
انتهای پیام/

نظر شما