شناسهٔ خبر: 44249004 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به نفع تاجر فلسطینی؛

دادگاه دبی وزیر کار سعودی را در پرونده کلاهبرداری محکوم کرد

دادگاهی در  امارات «احمد الراجحی» وزیر کار عربستان سعودی و چهار برادرش را در پرونده کلاهبرداری از تاجر فلسطینی محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، دادگاهی در امارات «احمد الراجحی» وزیر کار عربستان سعودی و چهار برادرش را در پرونده کلاهبرداری مربوط به شرکت ساخت و ساز «هلدینگ» به پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار جریمه نقدی به «عمر عایش» تاجر فلسطینی- کانادایی محکوم کرد.

بر اساس این گزارش؛ دادگاهی در دبی امارات، احمد الراجحی وزیر کار سعودی را به همراه چهار برادرش در موضوع کلاهبرداری از عمر عایش تاجر فلسطینی-کانادایی محکوم کرد.

القدس العربی گزارش داد: در این پرونده حقوقی ۱۲ ساله، اتهامات به الراجحی و برادرانش وارد شده بود مبنی بر اینکه از «عایش» کلاهبرداری کرده و سهمش را نداده اند، در ۲۵ نوامبر جاری دادگاه دبی طی حکمی وزیر سعودی و برادرانش را به پرداخت ۱.۷ میلیارد درهم معادل ۴۵۰ میلیون دلار به اضافه سود ۹ درصد سالانه که از مارس ۲۰۱۷ شروع شده است، محکوم کرد.

تاکنون بیانیه رسمی از سوی امارات یا احمد الراجحی وزیر کار سعودی صادر نشده است.

این در حالی است که عایش بازرگان فلسطینی-کانادایی این حکم را تاریخی خواند و گفت: با اینکه مبلغ کمتر از حدانتظار من است اما این به مثابه پیروزی بزرگ برای عدالت و علیه فساد و ظلم است.

نظر شما