شناسهٔ خبر: 44248395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

شلیک پلیس فرار سارق خودرو را متوقف کرد

صاحب‌خبر -

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: سارق خودرو که توجهی به فرمان‌های پلیس، نمی‌کرد با شلیک پلیس، فرار وی متوقف شد.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت ۹ شب دوم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون می‌شوند.

وی افزود: با استعلام شماره پلاک خودرو پراید مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری ۱۲۹ جامی است.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی به خودروی مسروقه نزدیک شده و به راننده آن دستور توقف می‌دهند، متهم بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودرو‌های عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام پلیسی توضیح داد: سارق همچنان با سرعت بالا و انجام حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود به سمت خیابان قزوین ادامه که افسر اکیپ برای هشدار و حفظ جان شهروندان چند تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف شلیک کرد.

سرهنگ یوسفوند بیان داشت: راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطار‌های داده شده با ترمز‌های ناگهانی و گرفتن و به روی خودرو گشت قصدایجاد تصادف و متوقف کردن خودرو پلیس را داشت که با مهارت راننده واحد گشت پلیس، سارق موفق به نیت شوم خود نشد.

این مقام انتظامی گفت: در نهایت خودرو مسروقه در میدان جمهوری در حالی که خلاف جهت حرکت می‌کرد و متوقف شد و با عکس العمل سریع اعضای اکیپ متهم به هویت یوسف دستگیر شد.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستگیری یوسف و اعتراف او به سرقت خودرو گزارش اولیه تنظیم و پس از انتقال خودرو به پارکینگ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

نظر شما