شناسهٔ خبر: 44248391 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر:

خطایی فاحش‌تر از ترور شهید فخری‌زاده نمی‌تواند ما را مهیای نابودی تلاویو و حیفا کند

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور بیانیه‌ای نوشت: خطایی فاحش‌تر از ترور شهید فخری‌زاده نمی‌تواند ما را مهیای نابودی تلاویو و حیفا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور بیانیه‌ای نوشت: خطایی فاحش‌تر از ترور شهید فخری‌زاده نمی‌تواند ما را مهیای نابودی تلاویو و حیفا کند.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
اى اهل ایمان، هنگامى که با کافران درحالى که بر ضد شما لشکرکشى مى کنند روبه رو مى شوی، به آنان پشت نکنید. 
قرآن کریم آیه پانزدهم سوره انفال

با سلام و صلوات به پیشگاه نورانی و مطهر حضرت ولیعصرارواحنا له الفداء و عرض تبریک و تسلیت محضر امام امت و ملت شریف وشهیدپرور ایران به مناسبت شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده که حقیقتا فقدان ایشان فرزندان و همکاران را در دانشگاه صنعتی مالک اشترعمیقا متاثر و داغدار کرده است.
نکاتی مهم را خطاب به
یکم:ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
دوم:مجلس شورای اسلامی
به شرح ذیل به عرض میرسانیم:
با توجه به فرمان صریح امام امت، مبنی بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، مقتضی‌ست هر چه سریع تر ستاد کل نیرو‌های مسلح راجع ‌به اقدامات لازم نسبت ‌به پاسخ قطعیو درخور این ضایعه‌ ملی که مجددا خباثت ایادی کفر و صهیونیسم جهانی را روشنتر از گذشته نمایان ساخت؛ مبادرت نماید.
 
یادآور می‌شویم که پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاسخ داده‌شده، به‌قدر کفایت بازدارنده نبوده وبه تعبیر امام امت مصداق یک سیلی، و نه حتی یک سیلی محکم بوده، که نه تنها دشمنان را گوشمالی نداده، بلکه آنان را نسبت به اقدامات جنایت‌کارانه بعدی جری‌تر ساخته‌است.
 
متذکر می‌شویم بیش ‌ازاین تاخیر در اجابت انتقام سخت در خور این گستاخی سنگین دشمنان، جایز و بخشودنی نخواهدبود، به نحوی که خطایی فاحش‌تر و نابخشودنی تر از این  نمی‌تواند ما را محیای نابودی تلاویو و حیفا گرداند.

علاوه بر پیگیری پاسخ این جنایت ناجوان مردانه که اجرای آن مستقیما بر عهده نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان می‌باشد، مطالبات جدی و اساسی منتج ‌از آن نیز متوجه مجلس مومن و انقلابی شورای اسلامی می‌گردد که سرفصل‌های آن در ذیل آمده‌است:
یکم:خروج سریع و کامل از برجام و معاهده موسوم به NPT
دوم:اخراج تمامی بازرسان آژانس انرژی اتمی و پایان رسمی همکاری با آن‌ها
سوم:آغاز غنی‌سازی با خلوص بیست درصد
گفتنی‌ست ما دانشجویان و فرزندان شهید بزرگوار در دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر، بیش از این وقاحت بیشرمانه سران کفر را برنمی‌تابیم و آمادگی کامل خود را جهت تقابل مستقیم با استکبارجهانی اعلام می‌داریم.
والامرالیکم
سایه امام خامنه‌ای مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

نظر شما