شناسهٔ خبر: 44248287 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

میرتاج‌الدینی با اشاره به روز مجلس؛

آیت‌الله مدرس الگوی مناسبی از نظر شجاعت و ایستادگی برای نمایندگان است/ برای دفاع از منافع ملت محکم ایستاده‌ایم

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: آیت‌الله مدرس در بحث شجاعت و ایستادگی برای مصالح، منافع و استقلال ملت الگوی بسیار خوبی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن گرامیداشت روز مجلس گفت: آیت‌الله مدرس در بحث شجاعت و ایستادگی برای مصالح، منافع و استقلال ملت الگوی بسیار خوبی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: همچنین باید در این روز و در آستانه صدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی یادی کنیم، از این شخصیت انقلابی و آگاه در دور دوم مجلس ملی که در کنار آیت‌الله مدرس از حقوق ملت صیانت کرد و می‌توان وی را مدرس ثانی نامید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه نمایندگان با الهام‌گیری از چنین شخصیت‌های برجسته تاریخی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دنبال صیانت از منافع ملت هستند، اظهار کرد: رهنمودهای امام راحل (ره) درباره مجلس مبنی بر اینکه نمایندگان عصاره فضایل ملت هستند، باید همیشه نماد و نمونه برجسته خوبی ها و نیکویی ها باشد. ملت ما خود را در عصر حاضر شریف، بزرگ و رسالت مدار نشان داده و مجلس هم باید چنین باشد.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: ملت ایران بیش از 40 سال در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی کرده و نشکسته است بنابراین مجلس هم که عصاره فضایل چنین ملتی است، باید همواره از استقلال، مصالح و منافع کشور صیانت کند و براین اساس دور یازدهم مجلس در حوزه دفاع از منافع کشور محکم ایستاده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبه مجلس تصریح کرد: مجلس در این راستا در بحث طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی به درستی عمل کرد و فردا هم تصویب آن را نهایی خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن تاکید براینکه مجلس در بحث حمایت از حقوق و معیشت مردم در شرایط کنونی جنگ اقتصادی کنار ملت ایستاده است، بیان کرد: نمایندگان طرح تامین کالاهای اساسی را به همین دلیل تصویب کرده و اکنون هم پیگیر اجرای آن توسط دولت هستند و امیدواریم با همکاری دولت این قانون عملیاتی شود تا مردم در این ماه‌های آخر سال 99 کمک هزینه‌ای برای معیشت داشته باشند./

پایان پیام

نظر شما