شناسهٔ خبر: 44248214 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حاجی‌بابایی ضمن تبریک روز مجلس؛

ایجاد اقتدار ملی و رونق تولید اولویت مهم مجلس است/ اقشار کم درآمد باید تحت پوشش قانون قرار بگیرند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایجاد اقتدار ملی، توسعه پایدار و رونق تولید جزو اولویت‌های بسیار مهم مجلس است و اقشار کم درآمد جامعه باید تحت پوشش صددرصدی مجلس و قانون قرار بگیرند تا مردم دغدغه معیشت نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن تبریک روز مجلس، پارلمان را مانند عضو و رکنی از ارکان نظام دارای اولویت‌هایی دانست و گفت: اولویت مجلس شورای اسلامی مردمی بودن آن است و باید نگاه قانونمدارانه به مسایل در کشور و ریل گذاری‌های درست براساس کارهای کارشناسی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: مجلس به عنوان جایگاه نمایندگی مردم باید به سمت ایجاد عدالت اجتماعی در میان اقشار مختلف حرکت کند و نمایندگان گام‌های خود را در شکل‌های گوناگون منطقه ای، حقیقی و حقوقی براساس معیار و ملاک عدالت اجتماهی بردارند.

وی ایجاد اقتدار ملی، امنیت ملی، توسعه پایدار، رونق تولید، بحث اشتغال را جزو اولویت‌های بسیار مهم در مجلس برشمرد و گفت: اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه باید تحت پوشش صد در صدی مجلس و قانون قرار بگیرند تا مردم دغدغه معیشت عادی خود را نداشته باشند./

پایان پیام

نظر شما