شناسهٔ خبر: 44248050 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسینی نشست امروز کمیسیون عمران را تشریح کرد

رفع ابهامات طرح جهش تولید و تأمین مسکن/ ارسال طرح به صحن علنی مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با نظر موافق اعضای این کمیسیون، طرح جهش تولید و تأمین مسکن بار دیگر برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد تا در نشست‌های آتی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست نوبت دوم امروز (دوشنبه 10 آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه، طرح جهش تولید و تأمین مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت، این طرح اخیرا با تصمیم نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر از صحن علنی به کمیسیون عمران ارجاع داده شده بود.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران، اعضای کمیسیون بار دیگر بر ضرورت تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال تأکید کردند که بر این اساس حدود 400 هزار واحد مسکونی توسط مردم و بخش خصوصی و 600 هزار واحد توسط دولت ساخته خواهد شد.

وی گفت: در این نشست همچنین اصلاحاتی در حوزه تأمین تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور صورت گرفت، در نهایت با نظر موافق اعضای کمیسیون عمران، طرح جهش تولید و تأمین مسکن بار دیگر برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد تا در نشست‌های آتی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد./

پایان پیام

نظر شما