شناسهٔ خبر: 44246876 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیأت دفتر سیاسی طالبان در سفارت ایران در قطر

هیأتی از دفتر سیاسی طالبان با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ترور شهید فخری زاده، ورود سفیر جدید ایران در دوحه را خیرمقدم گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر امروز (دوشنبه) در صفحه توئیتر خود از حضور هیأتی از دفتر سیاسی طالبان در محل این سفارتخانه در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران خبر داد.

این سفارتخانه عنوان کرد: ‏هیأتی از دفتر سیاسی طالبان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ترور دانشمند شهید ‎فخری‌ زاده و ادای احترام به آن شهید عزیز، ورود حمید دهقانی پوده به دوحه را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران خیرمقدم گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

 

 

حمیدرضا دهقانی پوده اخیرا عهده‌دار سفارتخانه ایران در قطر شده است نیز در توئیتی در این خصوص نوشت: هیأتی از دفتر سیاسی طالبان با حضور در سفارت ایران در دوحه و ملاقات با اینجانب با محکومیت ترور دکتر فخری زاده، شهادت ایشان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش فارس، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودرو حامل وی به شهادت رسید.

وزارت خارجه افغانستان نیز در پیامی این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما