شناسهٔ خبر: 44245289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مهدوی: وزارت ورزش با گذشتن از حق خود کار بزرگی برای تصویب اساسنامه انجام داد/ در اساسنامه جدید جامعه فوتبال سهم بیشتری در فدراسیون و تصمیم‌گیری‌ها خواهد داشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اساسنامه تغییریافته فدراسیون فوتبال دریچه جدیدی را برای اهالی فوتبال اعم از پیشکسوتان، داوران و مربیان باز می‌کند که همه این عزیزان بتوانند در انتخابات فدراسیون سهمی داشته باشند

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا مهدوی مدافع سابق سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و تاثیرات مثبت این موضوع برای فوتبال کشور اظهار داشت: سالها اساسنامه فدراسیون فوتبال به یک معضل بزرگ برای فوتبال ملی و باشگاه‌ها تبدیل شده بود و هم در انتخابات فدراسیون و هم در مجامع بین‌المللی با مشکلاتی مواجه بودیم. تصمیم وزارت ورزش برای کنار رفتن از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تصمیم بزرگی بود که توسط وزیر ورزش و جوانان گرفته شد. با وجود اینکه وزارت ورزش این حق را داشت که در مجمع نماینده داشته باشد ولی از حق خودش گذشت تا فوتبال به آرامش برسد و در مجامع بین‌المللی با مشکلی مواجه نشود.
وی در ادامه افزود: اساسنامه تغییریافته فدراسیون فوتبال دریچه جدیدی را برای اهالی فوتبال اعم از پیشکسوتان، داوران و مربیان باز می‌کند که همه این عزیزان بتوانند در انتخابات فدراسیون سهمی داشته باشند و آن کسی که لایق‌تر است هدایت فدراسیون رابرعهده بگیرد. پیش از این شاهد بودیم که خانواده فوتبال و کسانی که سال‌ها در باشگاه‌های مختلف و تیم ملی زحمت کشیده بودند نمی‌توانستند در انتخابات حضور داشته باشند ولی حالا با رفع این مشکل دیگر شاهد حضور افراد معتبر در صحنه انتخابات خواهیم بود.
مدافع سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما پیشکسوتان برخی تصمیم‌گیری‌ها در فدراسیون فوتبال بود که حالا با توجه به اساسنامه جدید سهم بیشتری در تصمیم‌گیری‌ها خواهیم داشت و در پی آن تیم‌های باشگاهی ما نیز با مشکلات کمتری روبرو خواهند بود.

نظر شما