شناسهٔ خبر: 44245168 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حکم دادگاه تجدیدنظر در پرونده واگذاری تراورس به راه‌آهن

شرکت ابنیه فنی تراورس طبق اطلاعیه‌ای از صدور رای دادگاه تجدیدنظر در خصوص پرونده واگذاری تراورس به راه‌آهن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ابنیه فنی راه‌آهن در خصوص آخرین وضعیت پرونده واگذاری شرکت تراورس به راه‌آهن گفتند طبق اطلاعیه‌ روابط عمومی شرکت پیمانکاری «تراورس»، روز گذشته (نهم آذر ماه سال ۹۹) دادگاه تجدیدنظر شعبه ۲۱ حقوقی مجتمع شهید بهشتی تهران ۹، رای به بازگرداندن شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران داده است.

کارگران گفتند: در حالی روز گذشته دادگاه تجدیدنظر رای به واگذاری مجدد شرکت تراورس به راه‌آهن داده که ما کارگران بارها مخالفت خود را برای ادامه همکاری با شرکت ابنیه فنی تراورس با مدیریت خانواده گروه امیرمنصور آریا اعلام کرده‌ایم.

کارگران با بیان اینکه درخواست ما حذف پیمانکار و عقد قرارداد مستقیم با شرکت راه‌آهن است، در ادامه درباره تذکر روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر راه تصریح کردند: حسین گودرزی (نماینده دورود و ازنا) با تذکر کتبی که امضای ۱۲ نفر دیگر از نمایندگان مجلس را به همراه دارد، در خصوص رسیدگی مشکلات کارگران تراورس به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده است.

به گفته کارگران شاغل در تراورس، متاسفانه در طول ده سال گذشته که با پیمانکار تراورس همکاری داشته‌ایم، این شرکت به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نکرده و درنتیجه کارگران با معوقات مزدی ومشکلات زیادی روبرو بوده‌اند.

نظر شما