شناسهٔ خبر: 44244826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

حسین کلانی:

وزیر ورزش و جوانان مصالح ملی را در نظر گرفت

رکنا:حسین کلانی اقدام وزیر ورزش و جوانان در گذشتن از حق رای خود برای مجمع فدراسیون فوتبال را در جهت منافع فوتبال و دوستداران این رشته محبوب ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، حسین کلانی اهمیت حرکت فدراسیون فوتبال کشورها در انطباق با قوانین فیفا را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: آنچه مسلم است فیفا قواعد خاص خود را دارد و ساختار تشکیلاتی این نهاد با بقیه فدراسیون های جهانی متفاوت است و ایران از این قاعده مستثنی نیست و باید بر اساس الزامات فدراسیون جهانی فوتبال بتوانیم الزامات را در قالب اساسنامه بگنجانیم تا از خطر تعلیق رهایی یابیم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در هر حال فدراسیون ها مکلف به الزامات فیفا هستند و فدراسیون فوتبال هم بدلیل شرایط خاصی که در اساسنامه پیش آمده بود، باید فرایند منطقی را برای اصلاحات پیش می برد و در این بین یکی از مهمترین اشکالات فیفا رای وزیر ورزش و جوانان و معاون این وزارتخانه بود که سمت و سوی دولتی به فوتبال می داد اما اقدام دکتر سلطانی فر برای گذشتن از حق رای خود و معاونش تصمیم خوب و در جهت مصالح آینده ملی و دوستداران این رشته پرطرفدار بود.

کلانی ابراز امیدواری که با تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال، هرچه زودتر در یک فضای آرام انتخابات این فدراسیون انجام شود و فوتبال ایران مسیر رشد و تعالی را طی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما