شناسهٔ خبر: 44244753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تحقق ۸۵ درصدی تعهدهای یکساله اشتغال در شهرستان شاهرود/ احیا و راه اندازی 22 واحد راکد و بنگاه اقتصادی

نادر فخری گفت: براساس سامانه رصد وزارت کار در بحث اشتغال، تا ۸ ماهه نخست امسال با ۸۵ درصد تحقق تعهدهای یکساله اشتغال، شاهرود رتبه اول استان را کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نادر فخری فرماندار سابق شاهرود درآئین تکریم از معاونت استاندار و فرماندار ویژه سابق شاهرود و معرفی سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان که صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شاهرود برگزارشد، گفت: در بحث راه اندازی و احیاء واحد های راکد و بنگاه های اقتصادی، شاهرود با راه اندازی و احیاء  ۲۲ واحد راکد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی بیان داشت: در بحث افزایش ظرفیت و توان تولیدی واحد های تولیدی، شهرستان شاهرود با افزایش توان تولیدی ۳۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی،رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

 فخری ادامه داد: در بحث راه اندازی و بهره برداری از پروژه های بالای ۶۰ درصد نیز شهرستان شاهرود در  ۳ ماهه نخست سال ۹۹، رتبه اول و در ۳ ماهه دوم سال جاری، رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است که نیاز است از مجموعه مدیران استان، شهرستان، کارآفرینان و صاحبان سرمایه و صنایع تقدیر و تشکر داشته باشم.

فرماندار سابق شاهرود افزود: بر اساس سامانه رصد وزارت کار در بحث اشتغال، تا ۸ ماهه نخست امسال با ۸۵ درصد تحقق تعهد های یکساله اشتغال، شاهرود رتبه اول استان را کسب کرده است.

وی گفت: شهرستان شاهرود با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، آموزشی، صنعتی و کشاورزی دارد، نیاز به یک مدیر برنامه ریز دارد و جناب جلالی نیز به واسطه توانی که دارند و با توجه به سوابق مطلوب اجرایی که در استان های دیگر از خود بر جای گذاشتند، می توانند مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان شاهرود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند.

فخری ادامه اداد: در بحث مبارزه با کرونا به نسبت شاخص کشوری تلاشها و اقدامات مطلوبی صورت گرفت که نشان از برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه دانشگاه علوم‌ پزشکی شاهرود و همراهی و مشارکت مردم، مسیولین و علما و ائمه‌ جمعه بوده است و امروز شاهد گزارش های بسیار مطلوب از سوی وزارت بهداشت و درمان هستیم.

او گفت: در بحث شاخص دلسوزی نگهداشت بیمار کرونایی در بیمارستان، شاخص کشوری ۷ روز است اما این میزان در شاهرود به ۹ روز رسیده است؛ درصد کشندگی بیماری کرونا در کشور ۵.۶ است که این ‌میزان با کاهش ۱.۲ درصدی در شاهرود به ۴.۴ رسیده است؛ از هر۱۰۰ نفر بیمار بستری شده به واسطه بیماری کرونا در بیمارستان های کشور ، ۱۳ نفر متاسفانه فوت می شوند که این‌میزان در شهرستان شاهرود ۹ نفر است.

در پایان فرماندار سابق شاهرودبیان داشت: ۴۳ هزار کیلومتر مربع وسعت، بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر شهرستان، شاخصی است که نیاز به همدلی و مشارکت و کار ویژه دارد که خوشبختانه این موارد در بین مسئولین شهرستان وجود دارد.شهرستان شاهرود با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، آموزشی، صنعتی و کشاورزی دارد، نیاز به یک مدیر برنامه ریز دارد و جناب جلالی نیز به واسطه توانی که دارند و با توجه به سوابق مطلوب اجرایی که در استان های دیگر از خود بر جای گذاشتند، می توانند مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان شاهرود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما