شناسهٔ خبر: 44244665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قرارداد مربیان پایه پرسپولیس همچنان بدون امضا/ پول به رده های دیگر هم می‌رسد؟

لیست اعضای تیم های فوتبال پایه باشگاه پرسپولیس در فاصله 15 روز تا شروع فصل جدید مسابقات استان تهران هنوز ارسال نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که مطالبات بازیکنان پرسپولیس امروز به حسابهایشان واریز شد اما همچنان تیم های پایه این باشگاه وضعیت خوبی ندارند و با توجه به آغاز مسابقات رده های سنی پایه استان تهران از 25 آذر با مشکلات زیادی مواجه هستند.

بازیکنان و مربیان تیم های پایه پرسپولیس که این روزها مشغول آماده سازی برای حضور در رقابت های فصل جدید لیگ تهران هستند، تاکنون یک ریال هم برای قرارداد این فصل دریافتی نداشته اند و البته از سال گذشته هم حدود 30 درصد از باشگاه پرسپولیس طلب دارند.

ضمن اینکه در فاصله حدود 15 روز تا شروع مسابقات قرارداد اعضای کادرفنی این تیم ها امضاء نشده و این مربیان بلاتکلیف هستند.

کیفیت زمین تمرین اصلی تیم های پایه در ورزشگاه شهدای گمنام هم پایین و نامطلوب است به شکلی که مربیان این تیم ها مجبور هستند برخی مواقع در زمین ورزشگاه درفشی فر تمرینات خود را برگزار کنند.

از طرفی با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس یک ماه قبل باز شده اما همچنان  به جز چند بازیکن، قرارداد بسیاری بازیکنان این تیم هم در هیات فوتبال تهران ثبت نشده و به دلیل محدودیتی هم که برای ثبت قرارداد بازیکنان فهرست ثانویه تیم ها وجود دارد، باشگاه پرسپولیس به دلیل تعلل ایجاد شده کار سختی برای ثبت قرارداد تمام بازیکنان خود دارد. 

با وجود چندین جلسه ای که هفته های اخیر بین ابراهیم شکوری و مسئولان و کادرفنی تیم های پایه برگزار و وعده هایی که برای رفع مشکلات داده شده است اما همچنان این مسائل پابرجا است و به نظر می رسد مدیران جدید باشگاه پرسپولیس باید اقدام های عملیاتی تری برای رسیدگی به وضعیت این تیم ها انجام بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما