شناسهٔ خبر: 44243561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیشکسوت اصفهانی فوتبال :

اتفاقات خوبی به سود فوتبال ایران در اساسنامه فدراسیون افتاده است/ گذشت وزیر ورزش و جوانان از حق رای گام مثبتی برای فوتبال غیر دولتی است

حسین چرخابی معتقد است که نحوه اداره تشکیلات فوتبال باید همچون کشورهای صاحب سبک این رشته باشد و در این بین گذشتن از حق رای وزیر ورزش و معاون این وزارتخانه گام مثبتی برای پیشرفت فوتبال در این برهه کنونی محسوب می شود.

صاحب‌خبر -
حسین چرخابی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، گذشت وزیر ورزش و جوانان و معاون این وزارتخانه را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد : فیفا روی فوتبال ایران حساس شده بود و حتی خطر تعلیق فدراسیون فوتبال را تهدید می کرد اما در این بین اتفاق خوبی رخ داد و شاهد بودیم که. وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از حق خود برای مصالح ملی گذشتند و یکی از مهمترین مواردی که فیفا برای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال مد نظر داشت محقق شد تا شرایط در این برهه حساس به سود فوتبال ایران شود .
سرمربی اسبق سپاهان ادامه داد : اتفاقات خوبی در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال رخ داده و مجمع این رشته مهم را به سمت و سوی فوتبالی تر شدن سوق داده که واقعا امیدوار کننده است، چرا که تعداد اهالی فوتبالی این رشته که صاحب رای مَی شوند بیشتر شده و این مهم باعث مَی شود تصمیمات بهتر برای توسعه و پیشرفت این رشته پرمخاطب اتخاذ شود .
حسین چرخابی گفت : اصلا اتفاق خوبی نبود که هر فرد برای کاندیدای ریاست به دنبال ١٠ امضا و حامی باشد که خوشبختانه به نصف کاهش یافته و از طرفی سابقه فوتبالی هم با سابقه مدیریتی همسان سازی شده که همگی بیانگر اتفاقات خوب در اساسنامه به عنوان سند توسعه فوتبال کشور است .
این پیشکسوت اصفهانی فوتبال ایران گفت : آنچه مسلم است فوتبال ایران برای اداره در ساختار و تشکیلات این رشته باید سبک و سیاق کشورهای صاحبنام و پیشرفته فوتبال را طی کند که با إصلاحاتی که صورت گرفته و به سمت اداره غیر دولتی پیش رفته ایم ، امیدوار کننده است .

نظر شما