شناسهٔ خبر: 44242510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ مسکن به منظور تهیه سرپناه امن و مقاوم برای مددجویان تحت حمایت در استان احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان احداث می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از مسکن‌های مددجویی مدنظر تاکنون احداث شده و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری، مابقی این مساکن را احداث و تحویل مددجویان استان دهیم.

این مقام مسئول در آذربایجان غربی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱ هزار واحد مددجویی در استان تعمیرات اساسی شده، افزود: ۴ هزار و ۸۰۰ خانوار مددجو در آذربایجان‌غربی نیاز به احداث مسکن دارند که ۴ هزار خانوار در شهر و بقیه در روستا‌ها ساکن هستند.

سهندی با اشاره به خسارت ۲۴۲ واحد مسکونی مددجویان در زلزله چهارم اسفند ۹۸ در بخش قطور خوی، تصریح کرد: ۱۰۰ واحد ازاین مساکن خسارت دیده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض آماده بهره برداری شده و بقیه نیز در دست بازسازی و ساخت است.

او عنوان کرد: برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی مددجویان این نهاد در استان از ابتدای امسال ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام / س خ 

نظر شما