شناسهٔ خبر: 44242179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دستور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برای کاهش پرونده‌ها تا پایان سال جاری

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری باید موجودی شعب بالای ۲۰۰ فقره پرونده کاهش یابد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی اکبر گروسی در جلسه رسیدگی به کاهش موجودی شعب دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: مخصوصاً شعبی که دارای بیش از ۲۰۰ فقره پرونده هستند چرا که در این گونه موارد دادرسی در این شعب با تاخیر صورت می‌گیرد و موجبات نارضایتی اصحاب پرونده می‌شود. باید در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های تحولی قوه قضاییه، با توجه به اینکه تا پایان سال با کمبود فرصت مواجه هستیم تمهیداتی اتخاذ کنیم تا آمار موجودی شعب مذکور کاهش یافته و در پایان هر ماه میزان کاهش هر یک از شعب به حوزه ریاست قوه قضاییه منعکس شود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر مناسب مانند کاهش ارجاع به چنین شعبی و با بهره گیری از قضات همکار جهت رسیدگی به پرونده‌ها و انجام کار فوق العاده در نوبت بعداز ظهر و استفاده از دورکاری در ایام شیوع بیماری کرونا می‌توانیم شاهد کاهش موجودی پرونده‌ها در شعب بالای ۲۰۰ فقره باشیم.

گروسی در پایان گفت با همتی که از همکاران عزیز سراغ داریم و سال قبل با همین همت حماسه‌ای در کاهش موجودی پرونده‌های معوق خلق کردند امید واریم این بار نیز به لطف خدا و همت مضاعف همکاران خدوم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما