شناسهٔ خبر: 44242112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵۱هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: این ستاد در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، تاکنون ۱۵۱ هزار بسته معیشتی را در این استان توزیع کرده است.

صاحب‌خبر -

رضا عزتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نخست طرح رزمایش همدلی و احسان که به دلیل شیوع بیماری کووید ١٩ اجرا شده است، ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم ۸۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله چهارم که روند اجرایی آن همچنان در حال انجام بوده، ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

عزتی ادامه داد: طرح رزمایش اصل سلامت نیز در استان اجرا شده و در این راستا ٣٠ هزار بسته بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه پخش شده است.

وی تاکید کرد: حدود یک‌هزار نفر از جهادگران آذربایجان‌غربی در قالب ۱۸۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در امور جهادی نیز مشارکت دارند.

ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در بخش‌های مختلف به خصوص در شهرستان‌های محروم وارد عمل شده است.

خدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی در مناطق مختلف و امور خیریه از عمده وظایف مهم این ستاد در آذربایجان‌غربی است.

نظر شما