شناسهٔ خبر: 44240939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کمک مؤمنانه سپاه استان گلستان به دست ۲۷۶ هزار خانواده نیازمند رسید

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان گلستان با اشاره به توزیع ۲۷۶ هزار بسته معیشتی در استان گفت: این رسالت بسیجی است که هرجا مشکلی پیش آمد پای کار بیاید و آنچه سبب اخلال در زندگی مردم شده است را از میان بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه دانش‌آموزان گلستانی اظهار داشت: شکل‌گیری بسیج معجزه امام خمینی (ره) بود تا هرجایی که مردم مشکلی داشتند، این نیروی عظیم انسانی به کمک آنان بشتابد.

وی گفت: روزی در عرصه جهاد و دفاع مقدس، روزی دیگر در عرصه عمران  و سازندگی، روزی در جبهه مقابله با جنگ نرم و امروز برای کمک به معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم آستین‌های همت را بالا زده است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: این رسالت بسیجی است که هرجا مشکلی پیش آمد پای کار بیاید و آنچه سبب اخلال در زندگی مردم شده است را از میان بردارد.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم و کادر درمانی بوده است، اظهار داشت: گروه‌های بسیجی در این مدت تولید و توزیع ماسک، اقلام بهداشتی، ضدعفونی اماکن، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غیره را انجام دادند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به توزیع افزون بر 276 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا، رزمایش‌های کمک مؤمنانه جلوه‌هایی از ایثار و مجاهدت را به تصویر کشید.

وی به رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانش‌آموزی استان اشاره کرد و گفت: امروز هم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی پویش همکلاسی مهربان را آغاز کردیم و قرار است 10 هزار بسته پوشاک و لوازم تحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت استان توزیع شود.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه از ظرفیت بسیج برای کنترل بیماری کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، استفاده می‌شود، افزود: در روزهای آینده طرح شهید سلیمانی در سه زمینه حمایتی، مراقبی و نظارتی اجرا خواهد شد تا زنجیره انتقال ویروس قطع شده و بار حضور مردم در بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند.

وی به کمک بسیجیان برای نظارت بر بازار هم بیان داشت: طرح 17ربیع برای مبارزه با گرانی و احتکار و کنترل قیمت‌ها اجرایی شده است و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و احتکار با مرکز 114 اطلاعات سپاه تماس بگیرند.

انتهای پیام/581/ی

نظر شما