شناسهٔ خبر: 44238624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گابی از فوتبال خداحافظی کرد

گابی فرناندز ستاره سابق آتلتیکو و السد با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد در سن ۳۷ سالگی از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها چند ماه پس از اینکه گابی از السد جدا شد، با انتشار پیامی در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او توضیحی در خصوص آینده‌ ورزشی‌اش نداده است، اما به نظر می‌رسد احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به کادر مربیگری آتلتیکو اضافه خواهد شد.

او از سال ۲۰۰۲ در تیم دوم آتلتیکو مادرید حضور داشت، سال ۲۰۰۴ به ختافه رفت و سپس سال ۲۰۰۷ پیراهن تیم ساراگوسا را بر تن کرد. گابی که در این چند سال کسب تجربه کرد، سپس سال ۲۰۱۱ راهی تیم اصلی روخی بلانکوس (آتلتیکو مادرید) شد.

این بازیکن خوش نقش در طول زمان بازیگری خود برای اتلتیکو ۲۳۹ بازی برای مادریدی‌ها انجام داد و شش گل هم به ثمر رساند. در کنار همه‌ اینها، او با سیمئونه و آتلتی، جام‌ها و افتخارات خوبی هم کسب کرد. حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی لالیگا و کوپا بخشی از افتخارات گابی با روخی بلانکوس بود. او سپس در ژوئیه ۲۰۱۸ تصمیم گرفت به لیگ ستارگان قطر در حاشیه خلیج فارس برود و شاگرد ژاوی هرناندز شود. حالا هم با اتمام قراردادش تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال آن هم در سن ۳۷ سالگی گرفته است.

گابی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال گفته است: "وقتی فوتبال بازی کردم، هرگز فکر نمی‌کردم رویایم به واقعیت بپیوندد و امروز زمان آن رسیده که به دوران فوتبالم پایان بدهم. می‌خواهم از همه افرادی که در این مسیر به من کمک کردند، هم‌تیمی‌هایم، مربیان، دوستان و خانواده‌ام تشکر کنم چرا که هیچ وقت اجازه ندادند که در لحظات سخت متلاشی بشوم. از طرفدارانی که با تشویق‌هایشان باعث شدند داخل و خارج از زمین پیشرفت کنم ممنونم. در نهایت ممنونم از تو فوتبال، بخاطر اینکه این فرصت را به من دادی تا در خاطرات بسیاری از افراد ماندگار بشوم. حالا زمان آن رسیده که از خودم مراقبت کنم. "

نظر شما