شناسهٔ خبر: 44238065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازدید مدیرکل زندان‌های استان فارس از زندان مرکزی شیراز با هدف حل مشکلات قضایی مددجویان

مدیر کل زندان‌های استان فارس با هدف حل مشکلات قضایی مددجویان از زندان مرکزی شیراز بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج (بسیج پیشروخدمت، امید آفرین) اظهار داشت: جهاد گران بسیجی با شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با این بیماری، جان برکف در بخش‌های مختلف و همراه با مدافعان سلامت و پرستاران پای کار آمدند و در اوضاع نامناسب اقتصادی همچون گذشته به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و رزمایش عظیم همدلی و کمک مومنانه به وسعت ایران اسلامی برپا کردند تا در کنار هم وطنان خود مرحمی بر درد مردم کم برخوردار باشند.

مدیر کل زندان‌های فارس ادامه داد: بسیجیان و همکاران ما نیز در زندان‌های فارس به صورت جهادی پای کار هستند و ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا و بیماری‌های ویروسی و جلوگیری از انتشار آن در زندان‌ها تلاش‌های ارزنده ای انجام داده اند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: این اداره کل همچون تمام ارگان‌های فعال در بخش کمک‌های مومنانه با شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام به تامین مایحتاج ضروری زندگی آنان کرده و در اختیار این خانواده‌ها قرار داده است و همچنان ادامه دارد.

در ادامه مدیر کل زندان‌های فارس ضمن بازدید از اندرزگاه نسوان و دیدار چهره به چهره با مددجویان در جریان مشکلات این اندرزگاه قرار گرفته و در حمایت از فرزندان این مددجویان که در این اندرزگاه هستند هدایایی ارزشمند به مناسبت هفته بسیج به آنان اهدا کرد.

نظر شما