شناسهٔ خبر: 44237275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ازبکستان فقط با یک نماینده در جام جهانی کشتی آزاد

ازبکستانی‌ها فقط با یک نماینده در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در صربستان حضور خواهند یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید قربانف دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۳ و قهرمان بازی‌های آسیایی به عنوان نماینده ازبکستان در وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در صربستان شرکت خواهد کرد.

رشید قربانف کشتی گیر داغستانی تیم ازبکستان و دارنده ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز آسیا برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به همراه کشتی گیران آزاد لهستان تمرینات خود را دنبال می‌کند.

علی احمد اف مشاور مربی تیم ملی کشتی ازبکستان که مسئول آموزش کشتی گیران داغستانی است در این خصوص گفت: پس از لغو مسابقات قهرمانی جهان و تصمیم گیری در مورد آن، جام جهانی به صورت انفرادی برگزار می‌شود. در عین حال هر کشتی گیر تمایل داشته باشد می‌تواند در این مسابقات شرکت کند که فقط رشید قربانف ابراز علاقه نشان داد. سایر کشتی گیران نیز تصمیم گرفتند روی آماده سازی خود برای مسابقات دیگر تمرکز کنند.

گفتنی است رقابت‌های جهانی کشتی بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ که قرار بود روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی لغو و مسابقات دیگری تحت عنوان جام جهانی انفرادی جایگزین آن شد.

نظر شما