شناسهٔ خبر: 44234861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ربات‌های پیشرفته مین یاب و زنده یاب به تجهیزات تیپ ۸۲ سپاه قزوین اضافه می‌شود

گروه استان‌ها_ فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دانشجویان جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد قزوین پروژه‌‌ ساخت ربات‌های کشف کننده مواد منفجره و تله‌های انفجاری و ربات زنده یاب را منعقد کردیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهرداد افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین،با اشاره به پروژه مشترک دانشگاه آزاد قزوین و تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) اظهار داشت: از ظرفیت بالای دانشگاه آزاد در حوزه ساخت ربات‌هایی که می‌توانند موادهای منفجره، مین‌ها و تله‌های انفجاری را تشخیص دهند، استفاده کردیم.

وی ادامه داد: با دانشجویان بسیجی، با ایمان، با اخلاص و دلسوز به انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد ارتباط گرفتیم و با رصد فعالیت‌های رباتیک این عزیزان توانستیم از ظرفیت‌های بالقوه آنان بهره برداری کرده و قراردادی را نیز به انعقاد برسانیم.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: قراردادی به معنا و مفهوم رد و بدل شدن پول انجام نشده زیرا این دانشجویان بسیجی جهادی وار به میدان همکاری با تیپ ‌82 قدم گذاشته و تاکنون هزینه‌ای را دریافت نکرده‌اند البته ما موظف هستیم آن چه را که از دستمان بر می‌آید از این عزیزان دریغ نکنیم.

افروزی عنوان کرد: هر ساله تمامی یگان‌های رزم سپاه توسط بازرسان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی قرارگاه امام حسین (ع) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که به لطف خداوند متعال تیپ ‌82 سپاه قزوین بنا به فرموده بازرسان در میدان عمل نشان داده که از آمادگی بالایی برخوردار بوده و طبق اسناد بازرسان جزو یگان‌های برتر شناخته شده است.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر برقراری امنیت در مرزهای شمال غرب تصریح کرد: خداوند متعال حاضر و ناظر بر اعمال ما است به همین خاطر نمی‌توانیم حرف‌‌هایی خلاف واقع بزنیم بنابراین از آمادگی مثال زدنی و مستمر برخوردار هستیم و با توجه به ماموریتی که در مرزهای شمال غرب به تیپ 82 سپاه قزوین سپرده شده، رزمندگان یگان با اعتقاد راسخ به آرمان شهدا و مقام ولایت به پاسداری از مرزهای شمال غرب پرداخته و راه نفوذ را بر تروریستان، قاچاقچیان و اشرار بسته‌اند.

انتهای پیام/ح

نظر شما