شناسهٔ خبر: 44234417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تصادف اتوبوس و کامیون در قزوین حادثه آفرید +فیلم و عکس

مهر

تصادف اتوبوس و کامیون و برخورد با دیواره عوارضی قزوین به کرج حادثه آفرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: براثر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره ۲ قزوین، مسافران مصدوم شدند.

حکمت الله هاشمی روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: به دنبال گزارش این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، بلافاصله سه تیم از پایگاه‌های امداد و نجات عوارضی شماره ۲ و محمدیه به محل حادثه اعزام شدند.

دانلود

وی با اشاره به نقاط قوت عملیات، گفت: هم افزایی نیروهای اورژانس و هلال احمر جهت اعزام تیم‌های امدادی به صحنه حادثه و انتقال مصدومان به مرکز درمانی، کار تیمی منسجم نجاتگران جمعیت هلال احمر در رهاسازی و امدادرسانی به گرفتاران در اتوبوس، ارتباط مستمر با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و مشارکت نیروهای مردمی حاضر در صحنه با نیروهای عملیاتی از جمله نقاط قوت این عملیات بود.

سهیل سلطانی، رئیس فوریت های پزشکی استان قزوین نیز با اشاره به وقوع یک تصادف در عوارضی قزوین – کرج و مصدوم شدن ۱۴ نفر، اظهار کرد: در ماموریتی که در ساعت ۲۳:۰۰ به واحد ارتباطات فوریتهای پزشکی اعلام شد، مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس به دنبال تصادف با تریلی وارد گیت های عوارضی قزوین کرج شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این حادثه در نزدیکی پایگاه فوریتهای پزشکی اتفاق افتاده بود، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام و بررسی مصدومین آغاز شد.

رئیس فوریت های پزشکی استان قزوین در این حادثه پنج دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان با بیان اینکه این تصادف ۱۴ مصدوم داشت، عنوان کرد: ۱ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۳ مصدوم پس از رها سازی و انجام اقدامات درمانی توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های فوریتهای پزشکی به بیمارستان رجایی منتقل شدند.

نظر شما