شناسهٔ خبر: 44233325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت مدرسه ۴کلاسه توسط گروه جهادی کرج در مناطق محروم سیستان و بلوچستان+تصاویر

گروه استان‌ها- رئیس گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) مسجد رجایی شهر کرج گفت: مدرسه چهار کلاسه به مساحت ۱۵۰ متر توسط گروه جهادی کرج در مناطق محروم سیستان و بلوچستان ساخته شد.

صاحب‌خبر -

محسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص فعالیت گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مسجد رجایی شهر کرج ، اظهار داشت: این گروه جهادی از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و در مناطق محروم به ارائه خدمت پرداخت.

وی با بیان اینکه در مناطق حادثه دیده در استان‌های مختلف برای ارائه کمک حضور داشته ایم ، افزود: این مناطق شامل کرمانشاه، سرپل ذهاب ، پل دختر و سیستان و بلوچستان می‌شود.

رئیس گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) مسجد رجایی شهر کرج در خصوص خدمات ارائه شده توسط این گروه جهادی، بیان کرد: فعالیت های انجام شده شامل خدمات عمرانی و همچنین طبخ و توزیع موارد غذایی بین حادثه دیدگان بود.

بابایی با اشاره به اینکه اولویت گروه‌های جهادی انسان سازی است، تصریح کرد: اعضای گروه در اولویت این برنامه‌های فرهنگی هستند که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بر اجرای آن دارند.

وی با عنوان اینکه  این گروه جهادی مدرسه ای را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان ساخته است، خاطر نشان کرد: این مدرسه چهار کلاسه با مساحت 150 متر ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

رئیس گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مسجد رجایی شهر ،گفت: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا نیز این گروه جاهدی در زمینه ضد عفونی و اجرای رزمایش مواسات فعالیت های مختلفی انجام داد.
 

انتهای پیام/ ع

نظر شما