شناسهٔ خبر: 44233108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تکذیب ادعای پرسپولیس از سوی مدیر ورزشگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خبر پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان از سوی باشگاه پرسپولیس برای میزبانی در هر دیدار خانگی را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

قدرت الله سیف در پاسخ به این سئوال که آیا  استقلال  و  پرسپولیس  به موقع پول میزبانی دیدارهای خانگی خود در  ورزشگاه آزادی  را پرداخت می‌کنند؟ گفت: پرسپولیس در آستانه اعزام به فینال آسیا است و اجازه می‌خواهم به این بحث وارد نشوم ولی این یک مسئله درون خانوادگی است.

مدیر ورزشگاه آزادی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، بدون نام بردن از رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ، ادامه داد: بعضی دوستان مطرح کردند هر بازی ۲۵۰ میلیون تومان برای میزبانی به ورزشگاه آزادی پرداخت می‌کنیم که واقعیت ندارد. در یک سال گذشته پولی از سمت باشگاه‌ها برای مجموعه آزادی واریز نشده است. تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها با آرامش خاطر مسابقات خود را برگزار کنند.

سیف همچنین درباره ادعای بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی از سوی مربیان تصریح کرد: سال هاست که بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. چون بازی‌های ملی هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود از نظر تجهیزات «به روز» هستیم بخصوص برای نگهداری چمن و ماشین چمن‌زن. این همان چمن زنی است که در سال‌های گذشته استفاده می‌شد. من هم در رسانه‌ها این ادعا را خواندم.

وی افزود: ضمن احترام به همه دوستان ملاک ما نظر ناظر بازی است. قبل از هر مسابقه ناظر اندازه چمن را کنترل می‌کند. اندازه استاندارد چمن باید دو تا سه سانتیمتر باشد. درجه بندی برای چمن زن هم مثل سابق است. در روز بازی پرسپولیس با صنعت نفت بارندگی بود و برای همین یک روز زودتر چمن را کوتاه کردیم. سپس یک نایلون روی چمن کشیده شد تا چمن به واسطه بارندگی خراب نشود. این احتمال را می‌دهیم چمن به دلیل زود کوتاه شدن و گرمایش از کف چند میلیمتر رشد داشته باشد ولی این اندازه هم نمی‌تواند استاندارد را تغییر بدهد. شاید به این خاطر که هوا بارانی و حرکت توپ سنگین بود، دوستان این احساس را داشتند که چمن بلند بوده است.

سیف در پاسخ به این سئوال که آیا دریاچه آزادی قرنطینه شده است؟ گفت: فدراسیون قایقرانی تمریناتش را با حفظ پروتکل‌ها در دریاچه انجام می‌دهد. یک جاده سلامتی دور دریاچه داریم که اجازه حضور به مردم را به واسطه محدودیت‌های کرونایی نداده‌ایم. منظور از قرنطینه احتمالاً استفاده از این جاده باشد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پایان درباره استخر این مجموعه هم گفت: استخر در اختیار فدراسیون شنا است و با مجوز فدراسیون، تمرینات برگزار می‌شود.

نظر شما