شناسهٔ خبر: 44232967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

صنعت هسته‌ای کشور را به وضعیت قبل از برجام باز گردانید

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار عدم دسترسی آژانس انرژی اتمی به مراکز هسته‌ای و مهم کشور و بازگشت صنعت هسته‌ای به وضعیت قبل از برجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار عدم دسترسی آژانس انرژی اتمی به مراکز هسته‌ای و مهم کشور و بازگشت صنعت هسته‌ای به وضعیت قبل از برجام شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛ سلام علیکم. با صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تبریک و تسلیت خدمت امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی)، پیرو حادثه غم انگیز ترور دانشمند برجسته‌ی هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده، ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب خود قرار داشته و رسیدن به قله‌های افتخار و عزت، جز با پیمودن عزتمدانه‌ی این راه، میسر نخواهد بود. یکی از قله‌های افتخار و عزت که باید مورد توجه باشد، مسئله هسته‌ای است که در طی این سال‌ها عده‌ای با بهانه‌های مختلف و امتیاز دادن به دشمنان خواستار تعطیلی و یا اخلال در روند رشد آن بوده اند. با توجه به پایبند بودن ایران به برجام، اخیرا نیز شاهد انفجار مراکز هسته ای، ترور دانشمند عزیزمان و خرابکاری‌هایی از این قبیل توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده ایم که جز برای تضعیف توان هسته‌ای کشور نیست.

انتطار می‌رود جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مجلس شورای اسلامی علاوه بر تنبیه سختِ عاملان ترور این دانشمند برجسته‌ی کشور، پاسخی درخور به این گستاخی ایادی کفر در سطح بین المللی بدهند که از جمله‌ی آن، اقدام بر عدم دسترسی آژانس انرژی اتمی به مراکز هسته‌ای و مهم کشور و بازگشت صنعت هسته‌ای به وضعیت قبل از برجام می‌باشد تا آن‌ها بدانند رفتارشان جز نتیجه عکس نخواهد داد و همچنین باید در نظر داشت خون فرزندان این مرز و بوم و امنیت ملی کشور، گروگانِ مذاکره با عاملین این اتفاقات نیست.

رونوشت:

-شورای عالی امنیت ملی

-سازمان انرژی اتمی ایران

-ستادکل نیرو‌های مسلح

نظر شما