شناسهٔ خبر: 44232350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آتش حاشیه روی نیمکت استقلال؛ ناراضی‌ها ساکت می‌مانند؟

با گذشت زمان باید دید چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان مدعی تیم فوتبال استقلال رخ خواهد داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در ۳ بازی گذشته توانست به ۲ پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و ماشین‌سازی تبریز دست پیدا کند؛ البته مقابل فولاد خوزستان شکست تلخی را متحمل شد که این شکست حاشیه‌های زیادی را برای این تیم به دنبال داشت. در این ۳ بازی فکری از بازیکنان مختلفی برای ترکیب تیمش استفاده کرد و احتمالا این تغییرات در بازی‌های آینده استقلال هم انجام خواهد شد. مهمترین دلیل این تغییرات هم تعدد بازیکن در این تیم است و این موضوع می‌تواند در بازی‌های آینده استقلال تبدیل به یک چالش جدی شود.

سید حسین حسینی در فصل گذشته دروازه‌بان شماره یک استقلال بود. او که در زمان حضور سید مهدی رحمتی در این تیم مدعی حضور در ترکیب ثابت تیمش بود نتوانست در فصل گذشته دروازه‌بان مطمئنی برای استقلال باشد و به همین خاطر استقلالی‌ها برای فصل جدید رشید مظاهری را به خدمت گرفتند. مظاهری با این پیش شرط حاضر به حضور در استقلال شد که دروازه‌بان اصلی و ثابت باشد و با این اوصاف حسینی شانسی برای بازی و حضور در ترکیب ثابت استقلال ندارد و با توجه به اتفاقات دو سال قبل این موضوع می‌تواند یک چالش جدی برای فکری باشد؛ چراکه حسینی قطعا این شرایط را نخواهد پذیرفت و شاید او در نیم فصل به تیم دیگری کوچ کند؛ مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

استقلال بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند را در اختیار دارد. ۴ بازیکن برای حضور در دفاع میانی تعداد زیادی نیست؛ اما بازیکنی همچون دانشگر بعید است حضور مداوم روی نیمکت را تحمل کند و شاید این موضوع هم تبدیل به یکی از چالش‌های فکری شود.

در خط میانی استقلال ترافیک بازیکن بیشتر از سایر خطوط است. از میان داریوش شجاعیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، بابک مرادی و حتی میلیچ که به خاطر حضور نادری در پست دفاع چپ یک خط جلوتر آمده تنها ۴ بازیکن شانس حضور در ترکیب ثابت را خواهند داشت. عملکرد ضعیف فرشید باقری در بازی مقابل فولاد باعث شد او مقابل ماشین‌سازی به میدان نرود. شاید او یکی از بازیکنان جدا شده استقلال در نیم فصل باشد چراکه هواداران علیه این بازیکن موضع گیری کرده‌اند و همین موضوع کار فکری را برای بازی ندادن او راحت‌تر کرده است.

در خط حمله استقلال شیخ دیاباته، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی حضور دارند. شیخ دیاباته در ۲ بازی ابتدایی استقلال در ترکیب اصلی حضور نداشت که این موضوع با واکنش این بازیکن روبرو شد. دیاباته در دقایق آخر بازی مقابل فولاد از رفتن به زمین بازی خودداری کرد و در حالی که پیش‌بینی می‌شد فکری از این بازیکن در بازی مقابل ماشین‌سازی استفاده نکند، اما دیاباته در نیمه دوم به میدان رفت و موقعیت‌های زیادی هم هدر داد. در صورتی که دیاباته بازیکن فیکس استقلال در بازی‌های آینده باشد مطهری باید نیمکت‌نشین شود. اتفاقات قطر و موضع‌گیری شدید این بازیکن علیه نامجومطلق می‌تواند این پیام را داشته باشد که در صورت نمیکت‌نشینی مطهری در استقلال شاید او چنین موضع‌گیری هم علیه فکری داشته باشد.

انتخاب بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی استقلال در ۳ بازی گذشته این تیم نشان داد فکری تلاش می‌کند به هر نحو ممکن بازیکنان کلیدی خود را راضی نگه دارد و این موضوع می‌تواند در ادامه فصل یک چالش جدی برای این مربی باشد. باید دید چه اتفاقاتی در آینده پیرامون نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان مدعی رخ خواهد داد و آیا این موضوع در طول فصل برای استقلال حاشیه‌ساز می‌شود یا خیر.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما