شناسهٔ خبر: 44231448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیاثی:

صیامی آرامش را به دو و میدانی برگرداند/ پیرجهان شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارد

پیشکسوت دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی در دوران کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط دو و میدانی اظهار کرد:  تعدادی از ملی پوشان دو و میدانی به علت شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت جدی انجام نمی‌دهند. همین موضوع در روند آماده سازی آنها تاثیر منفی داشته است.

او ادامه داد: صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی توانسته آرامش را در این رشته ورزشی حکمفرما کند. او تلاش خواهد کرد که دو و میدانی را متحول کند. به برنامه‌های صیامی خوشبین هستم.  

غیاثی درباره وضعیت احسان حدادی بیان کرد: حدادی بعد از عمل جراحی سنگین، مرحله  ریکاوری را در آلمان پشت سر می‌گذارد. او به ایران می‌آید تا تمرینات خود را پیگیری کند. حدادی می‌داند که چه کار می‌کند. او یکی از امید‌های کسب  مدال المپیک توکیو است.  

پیشکسوت دو و میدانی درباره وضعیت حسن تفتیان اظهار کرد: تفتیان با وجود اینکه سهمیه المپیک را کسب کرده، اما از نظر کارشناسان رکوردهای او در فرانسه نسبت  به حد نصاب‌های قبلی او جالب نیست. اگر تفتیان بتواند رکورد ۱۰/۰۳ و ۱۰/۰۴ خود را تکرار کند در آن صورت  شانس کسب مدال المپیک را دارد.  

او خاطر نشان کرد: خوشبختانه مهدی پیرجهان از طریق رنکینگ شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد و تنها ورزشکاری  است که بعد از حدادی و تفتیان ورودی المپیک را به دست می‌آورد. دوندگان فقط با حرف زدن به جایی نمی‌رسند و باید در عمل خودشان را ثابت کنند.  امیدوارم با تفکرات صیامی چشم انداز مثبتی در مسابقات آینده دو و میدانی مشاهده کنیم.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما