شناسهٔ خبر: 44231430 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دستگیری 2 متهم در بلوار توس مشهد

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری 2 متهم با 21 فقره سرقت در بلوار" توس" خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرقت در مشهد / به گزارش رکنا، سرهنگ" عباس صارمی ساداتی" از دستگیری 2 متهم با 21 فقره سرقت در بلوار توس خبر داد و گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت خودرو پیکان وانت در محدوده توس 64، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری کاظم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری کاظم آباد با بررسی دقیق اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات گسترده میدانی به سرنخ های از محل نگهداری قطعات اوراق شده خودرو مسروقه دست یافتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری فرد مالخر در بازرسی از مخفیگاهش 4 عدد رینگ و لاستیک، 2 عدد در خودرو و یک سپر متعلق به خودرو به سرقت رفته را کشف کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به خرید قطعات اوراق شده از یک تبعه خارجی اعتراف که ماموران دایره آگاهی کلانتری کاظم آباد بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش 17 دستگاه موتور کولر، 4 عدد باطری خودرو سواری، یک دستگاه موتور خودرو، یک عدد گیربکس، یک عدد داشبورد و بیش از یک تن آهن آلات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به یک فقره سرقت خودرو، 6 فقره سرقت وسایل خانه، 4 فقره سرقت از ساختمان های ناتمام و 10 فقره سرقت قطعات خودرو با همدستی یکی از دوستانش در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست متهم خاطرنشان کرد: 2 متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما