شناسهٔ خبر: 44231398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورینیو: ما اسب نیستیم که در کورس قهرمانی باشیم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام می‌گوید که آنها برای کسب هر سه امتیاز پا به مسابقه امشب مقابل چلسی گذاشته بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس لندن بین دو تیم چلسی و تاتنهام در حالی به پایان رسید که برخلاف انتظار شاهد یک بازی نه چندان جذاب بودیم و موقعیت‌های کمی روی دروازه دو تیم ایجاد شد؛ اما شاید مورینیو و تیمش بیش از چلسی از این یک امتیاز راضی باشند چراکه باعث شد آنها به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در پایان بازی گفت: " من این ذهنیت یعنی عدم خوشحالی به خاطر این تساوی را با بازیکنانم به اشتراک گذاشتم. ما برای پیروزی به اینجا آمده بودیم اما این اتفاق رخ نداد. ما موفق به این امر نشدیم چرا که چلسی از نظر دفاعی بسیار خوب عمل کرد و هرگز ریسک نکرد. آنها بسیار مستحکم بودند و با بازیکنان زیادی در حمله شرکت نمی کردند. البته ما نیز باید عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دادیم.

 

 

 

 

من فکر می‌کنم این طبیعی است زیرا فوتبال یک ورزش استراتژیک است. باشگاه های دیگر نیز مانند من از تحلیلگران و آنالیزور های بسیار خوبی برخوردار هستند. من به بازیکنانم گفتم این فرصت را داشتیم که پنج امتیاز از چلسی پیش بیفتیم اما آنها نمی خواستند."

 

مورینیو در ادامه گفت: "ما می خواستیم برنده شویم. این را به شما قول می‌دهم اما هرگز مسابقه آسانی برای ما نبود. من هنگامی که به عنوان مربی در این جا حضور داشته ام یا در زمان حضور در چلسی، به یاد ندارم که تیمی تنها یک ضربه به سمت دروازه اش روانه شده باشد. در این بازی این اتفاق رخ داد و هوگو توانست آن ضربه را به خوبی مهار کند."

 

ژوزه مورینیو در اولین فصل حضور خود پس از بازگشت به چلسی یعنی 14-2013 در واکنش به سوالی مبنی بر حضور این تیم در کورس قهرمانی گفته بود: "در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر، دو اسب بزرگ داریم و یک اسب کوچک که هنوز به شیر و تمرین نیاز دارد که پریدن را یاد بگیرد. دو اسب بزرگ وجود دارد و اسب کوچک (چلسی) فصل بعد می تواند بر سر قهرمانی رقابت کند."
سرمربی  پرتغالی حالا در واکنش به سوالی مشابه پس از بازی برابر چلسی پاسخ شبیه چند سال پیش داده و می گوید: "
ما اسب نیستیم که بخواهیم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

 

 

 

 

برای مثال جو رودن پیش از این برای سوانسی توپ می زد در حالی که تیاگو سیلوا هنوز یکی از بهترین مدافعان جهان است. شاید یک ماه از حقوق و دستمزد او برای یک ساله بازیکن ما باشد. با این حال من از عملکرد جو بسیار خوشحال هستم فقط ناراحت کننده است که او نمی‌تواند در لیگ اروپا برای ما بازی کند. ما در صدر جدول لیگ هستیم اما خوشحال نیستیم و فقط این یک چیز خوب است."

نظر شما