شناسهٔ خبر: 44231195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان شهادت پنجمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت

کرمان - ایرنا - استاندارکرمان در پیامی شهادت پرستار زرین رئیسی پنجمین شهید مدافع سلامت استان کرمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ،در متن پیام علی زینیوند استاندارکرمان آمده است: خبر شهادت پرستار گرانقدر "زرین رئیسی" از پرستاران فداکار حوزه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سیرجان در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا موجب تألم و تاسف گردید.
در ادامه این پیام آمد: مطمئناً تلاش و مجاهدت های این پرستار فداکار در خط مقدم خدمات رسانی به مردم و کمک به درمان بیماران در راه دفاع از سلامت جامعه، جلوه های گرانقدری از ایثار اجتماعی و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی در مسیر مبارزه با گسترش ویروس کرونا است و در ذهن ها با افتخار و قدرشناسی به یادگار باقی خواهد ماند.

 با شهادت این  پرستار از شهرستان سیرجان، تعداد شهدای مافع سلامت استان کرمان به پنج نفر رسیده است.

در دوم مهرماه سال جاری شهادت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی متخصص اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور بر اثر کرونا اعلام شد و دومین شهید مدافع سلامت استان کرمان نیز ام البنین شاهمرادی پرستار بیمارستان مهرگان کرمان در ۱۲ مهرماه بود.

زهرا حسن رمضانی تکنیسین اتاق عمل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان سومین شهید مدافع سلامت استان بود که در ۲۵ آبان ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از وی رضا آران از کارکنان حوزه پشتیبانی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان نیز در دوم آذرماه به شهادت رسید و زرین رئیسی پرستار شاغل در درمانگاه منطقه گل گهر سیرجان نیز نهم آذرماه به جمع شهدای سلامت استان کرمان پیوست.

نظر شما