شناسهٔ خبر: 44231169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آیین بزرگداشت شهید فخری زاده در حرم و مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

محسن صفری

مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مراسم بزرگداشت دانشمند برجسته دفاعی، شهید محسن فخری زاده و همراهان شهیدش و اعلام انزجار از جنایت ترور ناجوانمردانه ایشان توسط استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده روز دوشنبه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ بدون حضور مردم در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود و به‌صورت رسانه‌ای و زنده از شبکه‌های قرآن و نور و همچنین از شبکه‌های اجتماعی آستان فاطمی به نشانی astanqom@ و پرتال آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نشانی www.amfm.ir/live منعکس می‌شود.

این مراسم در رواق شاه‌عباسی در کنار ضریح مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با سخنرانی آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت، مداحی عباس حیدر زاده و مجری‌گری مهدی کلانتر زاده برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

در این مراسم که به دلیل شرایط کرونایی بدون حضور جمعیت خواهد بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی و احمد نیک‌بختیان مرثیه‌خوانی می‌کند، این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و علاوه بر فضای مجازی از شبکه قرآن نیز پخش زنده خواهد شد.

این برنامه‌ها به‌صورت مجازی و رسانه‌ای بدون حضور جمعیت برگزار و از صفحه اینستاگرام مسجد مقدس جمکران به نشانی Jamkaran_ir پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما