شناسهٔ خبر: 44230839 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نامگذاری یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید فخری زاده/ میدان امام حسین (ع) در شهر فشم نام‌گذاری شد

طی مراسمی یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده» نامگذاری شد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- صبح امروز ۹ آذرماه مراسم نامگذاری میدان امام حسین (ع) شهر فشم با حضور رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون، صفت‌الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر و خادمان حرم امامزاده صالح (ع) و... برگزار شد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون درباره جزئیات تغییر نام میدان فشم اظهار کرد: کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهر رودبار قصران بعد از گذشت ۲ سال برگزار شد و دومین جلسه این کمیته را ۲هفته پیش برگزار کردیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه در حال نامگذاری‌های مناسبی برای معابر و اماکن فاقدنام شهر هستیم افزود: قرار است کوچه‌ها، پل‌های عابر پیاده و پل‌های رودخانه‌هایی که فاقد نام هستند نامگذاری شوند.

وی گفت: در اولین جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، نام گذاری وسیعی را در سطح شهر خواهیم داشت.

ریاحی بیان کرد: برخی از نام‌گذاری‌های اخیر، روی یک چهارچوب و اصول نبوده و قرار است این موضوع را اصلاح کنیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: ما بلوار امام خمینی را از زردبند تا میدان امام علی (ع) داریم و قطعه دوم آن از میدان امام علی (ع) شروع می‌شود و تا میدان امام حسین (ع) که امروز افتتاح شد ادامه دارد.

وی ادامه داد: در روز‌های آینده، در این کمیته مطرح خواهیم کرد که یکی از اماکن و یا معابر را به نام شهید فخری زاده نام گذاری کنیم.

ریاحی با بیان اینکه در جلسات بعدی کمیته، این نامگذاری انجام می‌شود افزود: نام‌گذاری‌ها باید کوتاه و اصولی باشند، همچنین در این کمیته مطرح می‌کنیم که این نام گذاری‌ها به صورت فنی انجام شود.

در ادامه مراسم صفت الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون افزود: در چند روز اخیر پیگیری‌هایی داشتیم و پرچم روی قبه مبارک امام حسین (ع) از عراق به ایران منتقل شد و امروز همه دوستان حاضر در این میدان، متبرک به پرچم امام حسین (ع) شدند.

انتهای پیام/

نظر شما