شناسهٔ خبر: 44230810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام رحیمیان:

هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران موجب گستاخی بیشتر آنان خواهد شد

تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده گفت: مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند، زیرا هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران آمده است: شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، نایب بر حقش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

در این پیام تصریح شده است: در جمعه‌ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

پیام حاکی است: خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها، کسانی که هنوز خواب آمریکا را می‌بینند، بیدار شوند.

پیام افزوده است: این حادثه تروریستی و برخی بازتاب‌ها و واکنش‌های به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسؤولان را می‌طلبد؛ نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند. چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما